+ Päävalikko +

+ Kalenteri +

Tänään on Su 18.11.2018
Ei tapahtumia.

+ Kirjautuminen +

Käyttäjätunnus

Salasana

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Caevi - 110 Paladin

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    www.LegioProFennia.net Foorumin päävalikko -> Hakemukset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Hakulomake

LähetäLähetetty: 02.09.18 15:10    Viestin aihe: Caevi - 110 Paladin Vastaa lainaamalla viestiä

Hahmon nimi: Caevi
Luokka: Paladin
Level: 110

Kerro hieman itsest?si peliss?/oikeassa el?m?ss?.
Pelitausta, kuinka paljon aikaa k?yt?t wowin pelaamiseen viikossa jne.
Kerro my?s hieman itsest?si, mink? ik?inen olet ja onko pelaamista rajoittavia asioita kuten tytt?-/poikayst?v?, opiskelut tai ty? jne.

Hei,

aloitin WoW:in pelaamisen WotLK:in alussa, ja pelasin peliä (paria kuukauden taukoa lukuunottamatta) katkoitta WoD:in julkaisuun asti. Lopetin pelin pelaamisen WoD:in aikaan kolmeksi vuodeksi, ja palasin Legionin 7.3.5 patchin jälkeen.

Olen 23-vuotias kaveri, joka tekee vakituisesti töitä klo 8-16:00, ja käyttää kaiken muun vapaa-aikansa pelien pelaamiseen. Pelaamista rajoittavia tekijöitä minulla ei siis töiden ulkopuolisena aikana ole.

Kuinka paljon omaat kokemusta pelin instansseista ja party-/raid-muodoissa? Mit? roolia (dps/heal/tank) haluaisit pelata, ja oletko valmis muuttamaan spekki?si tarvittaessa jopa pysyv?sti? Mik?li olet aiemmin raidannut toisella hahmolla, mik? t?m?n hahmon nimi/realm oli? Lis?? my?s linkki mahdollisiin World of Logs tai Wowwebstats-tilastoihin joissa olet mukana.
Raid kokemukseni rajoittuu pienen pelipiirin takia lähinnä WotLK:in alussa Naxx/Ulduar 10-man runeihin, ja Legionissa Antorus Normal-pugeihin. Normal/Heroic raidaaminen kiinnostaisi minua jonkun verran, mutta raideihin pääsyä kohtaan minulla ei sen suurempia odotuksia ole.

Sen sijaan minua kiinnostaa paljon Mythic+ instojen teko, joita olisi mukava päästä tekemään vähintään Legionin +15 vastaavalla tasolla.

Olen pelannut peliä lähes aina DPS roolissa, mutta en näe roolin vaihtoa sen suurempana ongelmana, vaikka se ehkä vaatisi jonkun verran totuttelua.

Miksi haluat liitty? Legio pro Fenniaan? Ja miksi t?m? juuri sinut pit?isi valita, mit? sinulla on tarjota killalle?
Yllä mainitsin kiinnostukseni päästä tekemään suurempia Mythic+ keystone runeja, mutta pelkästään sosiaali ryhmään pääsy olisi hieno asia.

"Mitä sinulla on tarjota killalle?"
Tähän on aina vaikea keksiä jotain.
Olen yleisesti aina paikalla?

Oletko joskus aikaisemmin ollut LpF:n j?sen? Jos, niin mink? nimisell? hahmolla?
En.

Kaverit joita sinulla on LpFss??
Khorez

Onko serverill? LpFn valintakriteerit todenn?k?isesti t?ytt?vi? tuttuja, jotka voisivat my?s olla kiinnostuneita kiltaan liittymisest??
.

Muuta mielest?si mainitsemisen arvoista asiaa?
Yhteyden ottaminen onnistuisi varmaan parhaiten pelissä wispaamalla, tai jos en ole paikalla, niin maililla.

Hakemus j?tetty: 02.09.18 - 15:10 - ip: 91.158.168.37
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zharah
Kirjoittelija

LähetäLähetetty: 05.09.18 22:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos hakemuksesta! Kiltaan mahtuu sosiaalina oikein kivasti, eli pyydä vaan inviä pelissä. Smile
Takaisin alkuun
Zharah
Kirjoittelija

LähetäLähetetty: 16.10.18 22:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei ole pyytänyt inviä. Lukkoon. Invitään joskus jos asia tulee uudestaan esille.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    www.LegioProFennia.net Foorumin päävalikko -> Hakemukset Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa