+ Päävalikko +

+ Kalenteri +

Tänään on Su 19.08.2018
Ei tapahtumia.

+ Kirjautuminen +

Käyttäjätunnus

Salasana

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Rixxer - 110 Rogue

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    www.LegioProFennia.net Foorumin päävalikko -> Hakemukset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Hakulomake

LähetäLähetetty: 23.05.18 16:54    Viestin aihe: Rixxer - 110 Rogue Vastaa lainaamalla viestiä

Hahmon nimi: Rixxer
Luokka: Rogue
Level: 110

Kerro hieman itsest?si peliss?/oikeassa el?m?ss?.
Pelitausta, kuinka paljon aikaa k?yt?t wowin pelaamiseen viikossa jne.
Kerro my?s hieman itsest?si, mink? ik?inen olet ja onko pelaamista rajoittavia asioita kuten tytt?-/poikayst?v?, opiskelut tai ty? jne.

Olen 45-vuotias mies, asun Tampereella ja tällä hetkellä opiskelen Tampereen Tredussa monimuotokoulutuksessa. Rikoin olkapääni vanhassa ammatissani ja olen nyt vakuutusyhtiön korvaamassa uudelleenkoulutuksessa. Vapaa-aikani meneekin hienosti fillaroinnin, parisuhteen sekä wowin parissa.

Aloitin wowin pelaamisen suljetussa betassa, siitä sitten jatkoin pelaamista aina Catan alkuun asti. Catan alusta jäin tauolle ja palasin Pandan lopussa takaisin.

Vanillassa raidasin Draenorilla Exodus-killassa aina Naxxin ekaan pomoon asti restodruidilla ja Burning Crusaden alussa jäin killasta pois. Halusin tehdä muutakin kuin vaan hiilalta ja aloin pelaamaan kavereiden (kilta ja tosielämä) kanssa PvPtä (BG, arenat). TBC meni pelatessa PvPtä feral/restona ja LK balance/restona.

WoDia pelasin lähinnä yksin sekä työkaverini kanssa. Pääasiassa WoD menikin alttien levelöinnissä, ammateissa ja PvPssä. Sekä tietysti garrisonissa.

Legioonaan sain mukaan muutaman kaverin Tampereelta ja heidän kanssaan olemme tehneet instoja, world kontettia sekä Antorusta LFRnä. PvP on jäänyt pitkälti sivualalle mutta joskus juoksen weeklyt.

Olen pyörittänyt meidän kaverikiltaa (Dogz Of Bloodja hoitanut samalla meidän discord-kanavaa.

Olin Legioonan ensimmäisen vuoden saikulla ja yksin pelatessa oli hyvin aikaa levelöidä altteja ja ammatteja. Olen tehnyt jokaisella luokalla orderhall-kampanjan sekä hakenut kaikille luokille class-mountin. Tällä hetkellä pelailen eniten Roguella, Huntterilla (Rixa), Druidilla (Riga) sekä DKlla (Rizmy).Sadepäivinä pelailen shammylla sekä lockilla. Jokaisella noista on noin +935 geari. Sivuprojektina levelöin Nightborne roksua sekä HMT druidia.

Pelaan tällä hetkellä wowia noin 15-30h/viikko. Peliajat vaihtelevat koulun, työssäoppimisen sekä parisuhteen takia.

Kuinka paljon omaat kokemusta pelin instansseista ja party-/raid-muodoissa? Mit? roolia (dps/heal/tank) haluaisit pelata, ja oletko valmis muuttamaan spekki?si tarvittaessa jopa pysyv?sti? Mik?li olet aiemmin raidannut toisella hahmolla, mik? t?m?n hahmon nimi/realm oli? Lis?? my?s linkki mahdollisiin World of Logs tai Wowwebstats-tilastoihin joissa olet mukana.
Legionan instat olen tehnyt heroicilla ja Antoruksen LFR. Pienen kaveriporukan takia en ole pelannut instoja mythicilla tai raideja muulla vaikeustasolla ja enkä ole niitä halunnut pugitellakaan. Tykkään pelata tällä hetkellä DPSsää mutta olen toisinaan hiilannut druidilla ja tankkinut druidilla/DKlla.

Miksi haluat liitty? Legio pro Fenniaan? Ja miksi t?m? juuri sinut pit?isi valita, mit? sinulla on tarjota killalle?
Nykyisen kaverikillan toiminta on tosi hiljaista, eikä yhteistekemiseen riitä pelaajia. Haluaisin kuulua porukkaan jonka kanssa voin pelata yhdessä. Lisäksi uuden lisärin ollessa lähellä niin olisi mukava kuulua hyvään ja mukavaan porukkaan jonka kanssa levelöidä samalla avaten uutta kontenttia.

Olen sosiaalinen pelaaja, tykkään auttaa muita omien kykyjeni mukaan ja tietysti osallistua killan toimintaan ammattien ja auttamisen ohella.

Haen paikkaa sosiaalijäseneksi.

Oletko joskus aikaisemmin ollut LpF:n j?sen? Jos, niin mink? nimisell? hahmolla?
En ole.

Kaverit joita sinulla on LpFss??
Ei ole.

Onko serverill? LpFn valintakriteerit todenn?k?isesti t?ytt?vi? tuttuja, jotka voisivat my?s olla kiinnostuneita kiltaan liittymisest??
Yosai samasta kaverikillasta ja myös Tampereelta.

Muuta mielest?si mainitsemisen arvoista asiaa?
Jos olen pelissä jollain toisella hahmolla, minut tavoittaa Riga#2722

Risto

Armory linkit:

Rixxer: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/rixxer

Rixa: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/rixa

Riga: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/riga

Rizmy: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/rizmy

Hakemus j?tetty: 23.05.18 - 16:54 - ip: 91.152.175.181
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zharah
Kirjoittelija

LähetäLähetetty: 24.05.18 18:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuten kaverillasi, hyvä hakemus. Tervetuloa kiltaan sosiaalijäseneksi! Inviä saa kun whispaa jollekin kiltalaiselle ja pyytää hälyttämään mut (Zharah) paikalle invailemaan.
Takaisin alkuun
Zharah
Kirjoittelija

LähetäLähetetty: 28.05.18 20:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Invitty ja lukkoon.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    www.LegioProFennia.net Foorumin päävalikko -> Hakemukset Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa